Sunday, May 29, 2011

ceritera coklat dan cupcake..

hari ni,aku nk cite sal cupcake..
seperti sedia maklum,aku memang suka memasak..lg2 kalau bab buat kek atau coklat..
dulu pernah try buat coklat yg mcm org jual tu..aku bljr ngan stafnurse mse praktikal..haha..org msuk operation theater ntok bntu doktor bt operation,aku lak msuk dpur..ngeh3..tp ntok stu hri je kot..bukan tiap2 hri ek..jgn slh fhm..haha




haa..coklat yg mcm gni la..lps tu aku try jual tp xde plak yg nk bli...haha..s0,aku pk balik..klau mcm ni,baep aku buat ntok tempahan aje..kalau men buat2 je xde org nk bli,rugi la aku kn..setakat ni da ad tempahan,sape yg buat tempahan??haha..mak aku,katanya ntok hantaran abg aku nt...ceihh,ntah ble la mjlis abg aku tu..huhu


berbalik ke tajuk asal..
skrg ni kebanyakkan mjlis2,dyorg akn sedia cupcake..cupcake yg mcm2 bntuk,kreatif tol la design dy..menarik..
bila tgk corak yg menarik dan warna warni ni..aku teringin jgk nk bljr buat..tp kt ne ek..skrg ni cuba tgk2 kt youtube tp kwn aku ckp,dlu dy penah jgk bljr buat kek dgn tgk d intrnet last2,xjd pn..huhu..bley caye ke resepi kt intrnet ni??
moral of da stori mori :: aku nk bljr buat..haha..ntah pape la..**incip hafiz ckp,bli la bku..

No comments:

Post a Comment