Tuesday, January 31, 2012

kuar date dgn sahabat2

assalamualaikum korang..
dh seminggu yaya tak update blog..uh,biasala kekeringan idea..huhu
tp hari ni saje meringankan tulang2 jari untuk menaip entri buat pembacaan diri sendiri ,almaklum la sebab takde orang nk baca entri yaya ni kan..halah,touching..hihi
okey,entri ni yaya hanya dijadikan sebagai diari dalam hidup..mungkin dengan cara ni,masa akan datang bila yaya baca entri ni teringat kembali kenangan2 lalu kan..lagi2 kenangan bila bersama teman2 dan sahabat..
****************************************************************************
semalam 30 jan 2012,yaya kuar date dengan sahabat2 fb (berkenalan dalam laman mukabuku)..kitorang berkenalan sudah hampir 2 tahun tapi ase macam dh kenal 10 tahun..dan sebelum2 ni hanya berhubung melalui mukabuku dan kekadang melalui telefon..banyak juga kebaikkan pengaruh mukabuku ni kan kalau kita betul2 pandai memanfaatkannya..okei proceed..sebenarnya kitorang bukan buat kali pertama kuar date bersama tp selama 2 tahun kenal,baru 2 kali kitorang berjumpa maklumla,masing2 sibuk dengan study..
perjumpaan kitorang semalam hanya menghabiskan masa dengan makan makan dan makan..maaf,kami memang suka makan,lebih2 lagi yaya..ehehe.. dari jam 10pagi sampai 4 petang berada di kbmall,keje kami makan makan dan makan je..haha..lepas makan,kitorang main bowling..btw,yaya 1st time men bowling dan terus jadi juara masuk longkang..hikhik,normal la tu kan..then semua macam dah penat,kami beransur-ansur untuk pulang tapi tak puas rasanya menghabiskan masa dgn dyorang yg sangat2 sporting..
plan masa akan datang,nk berpicnic lak..hihi..
insyaAllah,ad rezeki pjg umur bole jumpe lg..kenangan yang sangat bermakna,tQ semua ^_^

inilah kami..



 ‎.. Jika dikatakan embun pagi itu suci, suci lagi pengorbanan dan keikhlasan..jika dilihat pulau itu indah, indah lagi sebuah pertemuan..jika dirasa mutiara itu bernilai, bernilai lagi sebuah persahabatan.. berkawanlah selagi ada hati, bergembiralah selagi ada teman disisi, ingatlah seseorang selagi terasa ia bererti.. terima kasih kerana sudi menjadi sahabatku .. BFF ^_^


notajarijemari:: xmau upload pic manyak2..hihi

No comments:

Post a Comment