Wednesday, May 9, 2012

hatiku milik-Mu

Assalam readers..

dulu aku sering kali terluka.
tetapi luka itu juga yang buat aku kuat hari ini.
kuat menghadapi liku-liku kehidupan yang sebenar..lebih mengenal apa erti hidup.hidup kerana DIA dan bukan kerana dia..
terima kasih,aku kini lebih tenang.
dulu aku penah lalai dengan cinta manusia,tapi kini aku sedar..cinta manusia tak kemana andai tidak berlandaskan cinta dariMu.
terima kasih Ya Allah...besarnya nikmatMu.
HATI2 JAGA HATI

Ketawa disebalik kedukaan adalah untuk menutup rasa kecewa.memang amat sukar untuk mengukir sebuah senyuman tatkala hati sedang terluka, namun percayalah setiap kelukaan ada ubatnya..
maaf,saya dalam mood jiwang lagi..heheh^^


2 comments:

  1. pnglman uh sgt brharga . cnta yg HALAL adlh cnta slepas akad :)

    ReplyDelete
  2. betul..pengalaman juga mematangkan kita =)

    ReplyDelete