Thursday, January 6, 2011

ceritera kami part 1





Pada tanggal 4 januari 2010,bermulalah detik dimana kisah perkenalan kitaorang. bagaimana kitorang leh knl?senang jer,sekarang kn zmn IT. hehe..kitaorang kenal melalui laman sosial iaitu skype...
Ia mulanya bila 'my bucuk',incik hafiz telah add aku d skype pd 3 jan 2010 dan kemudian telah dterima pd 4 jan 2010..mse tu,incik hafiz dkenali sbgai muda mudi (klasik tol nme dy)haha..melalui skype la kitorang mula berkawan n seterusnya kini,bergelar pasangan kksih..alhamdulillah..hehe..thx to allah coz temukan ktorang..skype jgk..ngee..sepanjang perkenalan,aku btol2 selesa berkawan dgn incik hafiz walaupn aku agak sombong pd mulanya...bese la kn,jual mhl coz bru knl...tp tahan gak ye,incik hafiz layan aku wlaupn aku sombong n layan xlayan je dy..aku ase,klau org len dh lama cabut kot layan aku..huhu..trus terang aku katakan,aku mmg da perasaan kt incik hafiz tp sja jual mhl..hehe..xsmpai sebulan pn kitorang knl,aku leh suka kt incik hafiz..nape ye??
n makin hari makin kuat lak perasaan tu..tp aku smpan je perasaan tu,kot bertepuk sebelah tgn..kang xpsl2 dpt mlu..huhu..bajet tol aku nih..ha3

SETELAH DIRIMU KUKENALI-EYE~
* xleh upload lgu la*

LAGU NI XDE KAITAN PN..AMIK TAJUK JE..HEHE ;)



part 2 akan disambung.....

yaya love 

No comments:

Post a Comment