Thursday, January 13, 2011

tuju-tuju rindu-arrow





Sejak ku bertemu dengan dirimu
Hatiku menjadi semakin rindu
Tak dapat nak disembunyikan lagi
Perasaan ini

Kekasih aku telah jatuh cinta
Padamu hanyalah yang aku puja
Kekasih inginkah engkau menjadi
Oh buah hatiku

Korus
Tersiksa aku jiwa tersiksa
Bila mataku tak memandang matamu
Berilah aku peluang membuktikan sayangku ini
Demi kasih kita ku korbankan jiwa

Kau menjelma bagaikan bidadari
Yang singgah di kala hatiku sunyi
Kau umpama pelangi waktu pagi
Keayuanmu menambat hati

Tuhan tolonglah aku kucintai dia
Sungguh-sungguh hatiku bukanlah dipaksa
Sayang sambutlah rindu rindu yang aku tuju
Tuju kepadamu duhai kekasihku

Ulang Korus
Sejak ku bertemu dengan dirimu
Hatiku menjadi semakin rindu
Tak dapat nak disembunyikan lagi
Perasaan ini


~~ layan lagi ~~

kalau betul2 menghayati lagu2 90an ni,banyak maksud tersurat n tersirat..seolah2 luahan hati penyanyi yg dlm perasaan gembira,kecewa,bahagia n sbgainya..xmcm lagu2 skrg,ntah pape je.. bukan nk kata semua lagu skrg xde mksud tp kuantiti lagu yg btol2 best sgt kurang dgn lirik yg ngarut je..xberbunga2..kekeke..

** pe aku tulis ni??xfaham la..** sengal #

nukilan : yaya love 

No comments:

Post a Comment