Friday, February 18, 2011

kenali aku (yaya)

nama pggiln :
 yaya,nadia(ad gak org pggil aku nabila)
                    
lahir
taun 1990( zaman rock kapak..jiwang abiss..hak3)

aku suka :
 kaler pink, kaler oren
                sukakan kejutan cth kjutan ntok hari lahir..hihi
                aku suka bt org gelak
                aku suka mkn..hihi
                aku suka masak..
                aku suka no 22..
                aku suka nama hafiz( dri dlu lg tau,xtau knapa..jgn pasan ye b..hihi..dpt pakwe
                nama hafiz ni,alhamdulillah..kekeke)
                aku suka tgk cter korea..
                suka layan lagu2 jiwang rock 90an..yeah3
                suka baca novel2 cintan cintun..kikiki
                aku suka bunga ros merah n putih..(sape la nk bg kt aku ni..huhu)
                aku suka g makan angin..
                suka aktiviti lasak cnth: daki gunung,berkayak (ganas gak aku ni) tp skrg da 
                xberkesempatan ntok sume tu,busy..
                aku suka berkawan..wlaupn bru knl,leh lak wt cm dh knl staun..hihi
                aku suka budak2 terutamanya baby..ngee~
aku suka kucing..
aku suka suzuki swift tp xde rezeki nk bli..viva pn jadi la,syukur dh dpt de keta sndri..
aku suka bergambar..heee;)
aku sukakn ketenangan..( g pntai,air terjun n tmpt2 yg leh wt jiwa tenang)
aku suka mende yg simple n kemas..
aku suka pakai perfume..(aku suka tukar2 perfume)
suka kek coklat n cheese kek..
aku xsuka :
 xsuka mkn coklat tp suka mkn kek coklat..hua3
                        aku xsuka menjahit..keh3
                        aku xsuka cicak,lintah n sewaktu dgnnya(bnatang yg licin n lembik kulitnya..geli 
                        lorhh)
                        aku xsuka org yg suka mengarah n tnjuk mcm dy tu hbat sgt..pasan je..
                        aku xsuka org merokok..
aku xsuka tgk pompuan yg gediks n mengada2 dpn khalayak ramai..
aku xsuka pakai gincu(ase bes0r je bibir..hihi)
aku xsuka menunggu org..

** pe lg ek?? da xtau nk taip pe..akn d update kemudian..=)

                  

No comments:

Post a Comment