Sunday, February 13, 2011

perasaan

kadang-kadang perasaan yg timbul dlm hati kita xdapat dilihat dengan mata kasar...walaupun kita berusaha ntok menyembunyikan perasaan yg ada lam hti itu dengan bergelak ketawa,hati kita tetap dengan perasaan yg sebenar..hati kita,tiada sape yg dpt tafsir..walhal di hati hanya tuhan saja yg tahu perasaan sebenar kita...org akn lbih nampak mood kita dari luaran shja tnpa mengetahui perasaan sbnar..ketika ini la,org yg terdekat berperanan ntok lbih memahami perasaan yg kacau bilau ni..contohnya,bila emosi aku kacau,aku nk sgt org yg aku sayang@ bf sntiasa ada ngn aku..tpi susahkn nk org faham kita..dan masa ni jgk la,nk timbul konflik..asyik nk gaduh je..bila gaduh atau slh fhm je,aku da xtau nk share ngn sape..mase ni la airmata kuar tnpa d undang..sensitif amat..huhu..dan bila hal gni jd,aku akn terfikir bnda yg mengarut je..contohnya?? hmm....mcm2 yg xmsuk akal..



** kalau la dpt tidur wt selama2nya n xyah pk mslh yg timbul kn best

No comments:

Post a Comment