Monday, July 18, 2011

penyanyi yg tak diiktiraf..

alaa..sape la penyanyi yg xdiiktiraf tu??korg nak tau ke?hehe..aku la tu..
yela,nk iktiraf cmne kn,..da melalak sorang2 then record..pastu dgr balik..ahaha..sengal !! xperlu diiktiraf la..nyanyi sekadar suka2 n ntok kepuasan dri sendiri..ahaa,yg aku pasti,aku mmg suka menyanyi(walaupn suara xbape nk sdp kn..kekeke)..tp my bucuk ckp suara aku sdp..dy yg jd pengkritik tak diundang..hehe..(gurau je b)xtau la tu kn,kot sje nk amik ati aku..kang ckp xsdp,aku mengamuk lak kn..haha..xdela smpai cmtu..setakat ni da 2 buah lagu yg aku record walaupn da byk lagu yg aku rosakkn dgn nyanyian aku..kikiki..xpela kn..sje nk abehkn mse terluang dgn hobi2 yg tak seberapa ni drpd bt perkara yg ntah hape2 tu kn..slain tu dpt gak memantapkn vokal aku...mantap ke??bajet giler..haha..aku xkesah,asalkn aku xkacau n xde pencemaran bnyi kt orang lain..haha..melalak la kau sorang2 yaya oii..peace !!!
 
notajarijemari:: sekadar bebelan aku..haha

2 comments:

  1. Salam ziarah dari Brunei:) maaf la ya, saya tak dapat nak tulis kat shoutbox Yaya, column kat bawah tu terpotong, mungkin sebab saya gunakan browser Firefox kot:p Hehe, apapun selamat berkenalan ye(^-^)

    ReplyDelete
  2. wah..jauh nun d brunei..hehe..owh,xpe..salam perkenalan dr yaya jgk..rajin2 la dtg ziarah n komen lg ye..^_^

    ReplyDelete