Saturday, July 16, 2011

walaupun entry kali ni lebih kurang sama dgn entry sebelom ni..ia tetap berbeza coz entry ni dtg dari hati dan dengan pendapat sendri..ngeee^_^

Setia..apa yg anda faham tntang perkataan ini??hmm,thinking !!
Adakah anda seorang yang setia atau kesetiaan anda boleh dipertikaikan??? Dan bagaimanakah definisi setia pada anda?? Memang btol kesetiaan kita boleh dipertikaikan dan aku pernah mengalaminya..apa rasa bila kesetiaan yang kita jaga dipertikaikan??mesti la sakit kn..hati rsa mcm kena tikam nga pisau..sakitnya,pedih.. mungkin dalam percintaan,kecurigaan pasangan tu yg buat pertikaian mengenai kesetiaan berlaku.. xsalah ntok mempertikaikan setia seseorang tapi jangan terlalu melampau.. Setia perlu ada untuk mengukuhkan hubungan tersebut..alhamdulillah,aku xpernah curang dan xkan pernah ada rasa ntok curang dgn pasangan aku..perkataan curang xwjud lam kmus idup aku..okei b..
Percaya..apa definisi bg percaya??thinking lg !!
Dalam perhubungan,bersikap jujur dan percaya kepada si dia adalah kunci utama untuk mengukuhkan hubungan kamu..so,jujur dan setia la kpd dri sndri..

Walaupun sukar ntok mempercayai org lain(pasangan),kita perlu berusaha ntok percaya supaya bila ada anasir2 luar(org yg xpnh kita knl) yg cuba ntok memberi pengaruh –ve,kita xkn mudah percaya pd org tu yg mungkin nk tgk hubungan kita dgn si dia berberantakan/gaduh..

sayang setia ngan b tau..xm0 curang2..hehe
Notajarijemari:: dengan kata lain,kesetiaan dan kepercayaan modul penting dalam setiap hubungan percintaan.. SETIA DAN PERCAYA !! INGAT !!(gaya upin ipin)

No comments:

Post a Comment