Thursday, February 23, 2012

FALLING IN LOVE AGAIN?

Assalam readers >.<

Entri kali ini agak kontroversi.apa ntah yang kontroversi sangat tu kan.bajet je.haha..Yaya bukanlah seorang artis,hanyalah gadis kampung yang serba sederhana..wahh,gituuuu..dan jangan lupa abaikan ayat diatas.okay cukup-cukuplah merepek wahai yaya(tiap kali tiap entri mesti merepek dulu kan)haha.sabo jelah..chill dear ^_^
………………………………….loading………………………………………
Entri ini hanyalah luahan rasa isi hati jantung pedal yaya tentang seseorang.Siapakah gerangannya?Biarlah rahsia(sambil nyanyi lagu siti)
Hehe..meroyan ke apa kan..okay,meh nak cite..



Dulunya “dia” merupakan BFF yaya dan sehingga kini masih lagi berstatus itu dan dan dan yaya mahu “dia” tetap menjadi BFF sampai bila2.Apa yang yaya boleh katakan “dia” lah antara sahabat lelaki yaya yang paling rapat bersama 2,3 orang lagi yang lain..Dialah pendengar setia dikala yaya ditimpa masalah dan “dia” jugalah yang banyak memberi nasihat..Dek kerana selalu meluahkan perasaan marah dan sedih pada “dia”,timbul la pulak perasaan lain.SUKA dan SAYANG..tapi tidak pasti apa sebenarnya perasaan itu,samada sekadar rasa normal yang timbul bagi setiap insan yang mempunyai sahabat/BFF yang berlainan jantina..Orang cakap,tepuk sebelah tangan tak berbunyi kan.btol la tu tapi “dia” pernah menyatakan hasrat untuk menjadi teman istimewa dalam hidup yaya.dan yaya tidak memberi sebarang jawapan kerana takut akan merosakkan hubungan kami sebagai BFF selama ini..maafkan saya,awak..bukan taknak terima awak tapi saya lebih selesa menjadi sahabat awak sampai bila-bila dan saya taknak kehilangan sahabat yang baik seperti awak..kadang-kadang pengorbanan amat diperlukan dalam setiap perhubungan,lagi2 hubungan seorang sahabat.saya taknak status awak sebagai BFF saya hilang..dan biarlah saya simpan perasaan ini dalam hati kecil saya..saya memilih untuk tidak bagitau awak.saya takut untuk bercinta lagi setelah hati pernah dihancurkan oleh lelaki lain.saya percaya awak memahami..Andai benar “dia” jodoh ak tak kemana jugak kan..dan jika tidak,kami akan tetap sebagai sahabat sejati sampai akhirat kelak,insyaAllah ^_^


"Ya Allah, tutupkan perasaan aku terhadap dia yang tidak menghargai dengan sedaya usahaku sekalipun. Dan titipkan dan bukakanlah perasaan aku terhadap sidia yang tidak pernah jemu menunggu walaupun sedaya usaha aku menolaknya."

Notajarijemari :: Adakah ini CINTA ? sesungguhnya cinta ILAHI adalah cinta hakiki ..

2 comments:

  1. sedih ...huu. kalu 2,2 raso perasae samo. bleh jah jadi teman istimewa yaa. mano thu,dia tu meme utk yaya doh. jange bimbe. walaupun kalu suatu hari nanti dio jadi "seseorang istimewa " pun. dia still lagi bulih jadi BFF utk yaya. trust me :)

    ReplyDelete
  2. hehe..xtaula perasae dia gnow..sbb dlu dio ajim oyak dia suko kokre tp mse tu ore ad gwe dh..huhu..hmm,buke gpo daa..ore tkot kalu ore kapel nga dio,n xdop jodoh n putus..ore xkan boleh trimo dio cm loni dh..lgpun dia baik..
    ore klu putus caro baloh,meme ore xkan trimo sbgai saem pun..meme xleh..xtau bakpo..

    ReplyDelete