Tuesday, June 28, 2011

aYat tErs!rAt pErempuAN..

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak p0mpuan tu? 
Makna tersmbunyi: Siapa yg paling lawa? I ke, budak pompuan tu? 

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum? 
Makna tersmbunyi: Jom pi mkn.. Lapar ni! 

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la bju kt cni ek..
Makna tersmbunyi: Beliknlh utk I..

Kalau perempuan kata: Rasa mcm nk pening la.. 
Makna tersmbunyi: Tlg picit kepala.. 

Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersmbunyi: Kita mkn kt luar jelh. Lps tu, tlg basuh kain-baju sekali ek..

Kalau perempuan kata: Kita lbih ssuai berkwn saja..
Makna tersmbunyi: I tak nk kt you.. Tak paham-paham ke?

Kalau perempuan kata: I suka berkwn dgn you.. You baik, mmahami bla bla bla...
Makna tersmbunyi: Hish... I rasa mcm minat ssgt kt you la... Rasa mcm nk jadi awek you je..

Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersmbunyi: Kalau nk gaduh, kalau berani sgt, sebut la nama dia depan aku..

Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebhgiaan you..
Makna tersmbunyi: Amboi! Aku kena berkorban..Habih, korang dua ekoq gak yg seronok..

Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau mmg betul you nk kahwin lagi satu.. Asalkn you berterus-terang dgn I, bersikap jujur dan berlaku adil..
Makna tersmbunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nk menikah lagi satu..

btoi ka sume ni??ahakz..rnung2kn n slmt beramal~~
xde kaitan samaada yg idup atau yg da .......

No comments:

Post a Comment