Monday, June 27, 2011

bila abes study..pe nk buat??

Bila da abes stadi cm aku nih, apa korang nk buat sblom dpt keje tetap??nk duk umah je ke,tanam anggur ataupn pegi cri keje part time..(tnye dri sdri sbnrnya..ahaa..gtu kn)..da dkt 3minggu aku tanam anggur kt umah tp xde pulangan p0n(duit xmasyuk pn)..yela,mne nk masyuk da tanam anggur atas angin je kn..mmg xde la buahnya tu..haishh.. bukan pe,nk keje ngan xnk sma byk je..aiyakk,tarak mood mau keje lg la..tp duk umah je,borim lak..smua xkena..hurmm,ad x keje yg bila kte da mood je,kte pegi..ahaha..nmpk gayanya klau cmtu,bkk je kedai sndri kn..suka2 ati je nk keje bila ad mood..senget!! huhu..nk keje pe ye??emm,xkesah keje pe p0n kn..mydin ke,SMO ke,salem aziz ke..smua tmpt ad peluang pekerjaan,Cuma antara kte je..keje skrg xleh nk memilih la..(lg2 part time)..rembat je pe yg ad..hentam sja la labu asal kn halal n xmenyusahkn org lain..xgtu?? yela,nk abeskn mse cuti ni smpai bulan 9(smpai tiba hari konvokesyen) mmg bosan la kn klau duk umah je..then,lps konvo nt cuti lg smpai bulan 12 sblom lapor dri ntok bekerja..insyaALLAH..haishh,smpai skrg msih cm gni je..duk umah,mkn tdo tgk tv,tv tgk aku..lama2 b0lat cm belon la aku..hahaha..kwn2 smua da keje..duit pon masyuk..aku??duk umah,duit p0n mencurah2 kuar(tu p0n time kuar umah je)..seb bek elaun bulan ni masyuk lg..ehehe..shuker3..bley la tahan ntok sbulan ni(kalau xguna duit tu ntok byr keta kn)..adess,bila fkir sal duit keta yg kena byr tiap2 bulan tu..hilang mood trus(sape suh bli keta awl2 kn da xde duit nk by0r)uhukz..then pastu,kena pandai2 la dptkn duit sndri ye..ahaa,padan muka ko yaya oii..
grrrr @#$%^&*+ aku xde kputusan lg nk keje ke x lam mse terdekat ni..aduyai..

No comments:

Post a Comment