Wednesday, June 22, 2011

r!nDukan muhammAd am!ruL hak!mi..

entry ntok kali ni..
rindukan kenangan dgn muhammad amirul hakimi..sama2 lam program MAKNA..sape muhammad amirul hakimi ni??dy la adik angkat aku lam program MAKNA..pe mksd MAKNA tu,MAKNA adalah singkatan drpd majlis kanser nasional..program ni khas ntok peghidap kanser..time program tu,aku join hnya ntok kanak2..byk permainan yg d aturkan ntok dyorg..
okei..berbalik pd mula2 citer..
trun dr blik ostel,excited + xde mood..jln ngn kwn2 ke perkarangan wad d HUSM..smpai je kt wad tu,ktorg tgk ksong je..xde pape pn,jd ke x ni?bley je tnye cmtu kn..isk3,rupa2nya sume ngah sbuk angkat brg kt lam wad ntok d kluarkn..so,ngan blur nya,ktorg tgk je...ahaha..pastu de org ajak aku p amik mknn ntok mkn  tghri..ikt je la kn..ble da amik mknn tu,smpai d wad..pe lg,kena la angkat krusi n mja lak..then wat pe yg ptt..hias2..

tup tup..siap!! so,ktorg kna pggl adik2 ni kuar dr wad dgn fmily msing2..    semua duduk tmpt msing2..program dmulakan..mula2,ktorg akn d bhgi2kn ntok dptkn sorg adik angkat..nama ktorg dpggl sorg demi sorg,d psgkn trus ngan nama adik angkat msing2..ble nma aku dpggil,aku terpk gak..sape la jd adik angkat aku..muhammad amirul hakimi nma adik aku..
ble da slsai,ktorg d beri pluang ntok beramah mesra ngan adik angkat n fmily mereka msing2..pggln mnja adik aku ni kimi,umur dy mse program tu 7thn..skrg da 8thn la kn..adik aku ni asal dr perak lorh..jauh tu dtg ntok dpt rwtn..mlalui perbualan aku ngan mak kimi,dy ckp dy keje kt mkmal so,byk terlibat lam bhn2 kimia ni..mungkinkah tu slh stu sbb,adik kimi ni dpt kanser..hurmm..harus d fkirkan ye..
:: byk program n permainan yg d atur ntok mereka..sonok tgk dyorg hepi..ni antara pic yg sempat d ambik ::
:: ni hasil lukisan kimi ::
kenangan bersama mereka xmungkin dpt d lupakan..

ni haa..lagu yg buat airmata aku menitis ble terkenangkan adik2 penghidap kanser ni..ktorg sama2 nyanyi..
ni plak gmbr yg d ambil sblm program bermula..pic ni jgk la yg msuk paper..

No comments:

Post a Comment