Wednesday, June 29, 2011

rahsia hadiah dari si dia..

:: ni cincin yg si dia bg ::
JAM TANGAN... ... ... Tanda mengingati setiap masa dan waktu.. 
CINCIN... ... ... ... .Tanda ikatan kasih yg abadi..  
GELANG... ... ... ... .Tanda mesra.. 
RANTAI LEHER ... ... .Ikatan cinta yg perlu perhatian..
SUBANG... ... ... ... .Tanda penghargaan dan penghormatan.. 

KASUT... ... ... ... ..Sentiasa mengambil berat/prihatin.. 
PAKAIAN/KAIN... ... .Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu..
PAYUNG... ... ... ... .Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi..
MINYAK WANGI... ... .Tanda cinta..
BINGKAI GAMBAR... ..Sentiasa merindu dan x ingin berjauhan..
BUKU... ... ... ... ... Bersifat terbuka dan bertolak ansur..
BUNGA... ... ... ... ... Tanda perkenalan dan tanda sayang..
COKELAT ... ... .. semanis cintamu..
LAGU/CD/KAD UCAPAN ... ... ... mengabadikan cinta..
SEJADAH DAN ALQURAN... ... ... tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat.

Satu lagi... . zaman mellinieum... . 

HANDPHONE... tandanya... . kau jgn lari dariku!!!!... ... .aku kan cari kamu walau dimanapun... melainkn kalau handphone tu ditutup... .. 


tp xsemestinya yg ni je kn yg kte bley bg..tp pe mksd hadiah yg si dia bg n xde lam pe yg aku catatkan lam entry ni??hurmm,aku p0n xtau..ahaha..
cthnya,incip hafiz bg aku novel..pe mksdnya ye?sbnrnya aku ase xperlu kot ntok tafsir smua bnda yg org bg kt kte..trima jela sbgai hdiah..yg pnting dy ikhlas bg kn..ehehe..
***sekian**

No comments:

Post a Comment